Monday, August 8, 2022

SET Saya Anak Merdeka

 




Tingkatkan semangat patriotisme❗


SAYA ANAK MERDEKA, padat dengan info sejarah negara & pelbagai aktiviti yang mendidik kanak-kanak mengenali Malaysia sekaligus menanam semangat patriotik dalam diri mereka.


Aktiviti-aktiviti yang ada di dalam buku ini juga boleh meningkatkan kemahiran motor halus, koordinasi mata serta kreativiti kanak-kanak.


Istimewa bagi meraikan kemerdekaan yang ke-65 tahun ini, dapatkan SET Saya Anak Merdeka yang mengandungi ⤵️


๐ŸŒบ 1 Buku Saya Anak Merdeka

๐ŸŒบ 1 Poster Belajar Bendera Negeri Malaysia

๐ŸŒบ 1 Buku Mewarna Power 12

๐ŸŒบ 1 Note Book Power 12

๐ŸŒบ 1 Bendera Malaysia


Bukan itu sahaja, dengan setiap pembelian Set Saya Anak Merdeka ini juga, kami akan berikan 1 Crocodile Finger Game secara PERCUMA❗


✊๐Ÿป Jadi tunggu apa la, jom PREORDER SET SAYA ANAK MERDEKA sekarang pada harga RM25.00/set sempena BULAN KEMERDEKAAN ini! ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ


๐Ÿ“Œ ETA 10 OGOS 2022


#bulankemerdekaan 

#bulanmembaca

#merdeka65tahun

#usahawanmommyhappy




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komentar anda

SET Saya Anak Merdeka

  Tingkatkan semangat patriotisme❗ SAYA ANAK MERDEKA, padat dengan info sejarah negara & pelbagai aktiviti yang mendidik kanak-kanak men...